Bolbro Brugerhus

Et kultur- og aktivitetshus for alle!

www.bolbrobrugerhus.dk

Brugernes hus

Uanset alder og begrænsninger, altså mangfoldighedens hus, der hele tiden bliver præget af de brugere som bruger huset. Det er et aktivt kulturhus i lokalområdet, hvor flere frivillige foreninger mødes,

DOF Paarup Aftenskole har et stort udbud af undervisningen i Brugerhuset og der er Åbne Aktiviteter.

Til Åbne Aktiviteter er der ingen tilmelding eller undervisning, men gensidig inspiration og udvikling til gavn for alle.

Find vej via skolegården og gå ad indgang L, følg de røde fodspor til Brugerhusets hjerte; cafeen.

Cafeen bemandes i dagtimerne af frivillige køkkenmedarbejdere. Hverdagens mange opgaver bliver løst af frivillige fra de Åbne Aktiviteter, der også bemander cafeen i aftentimerne, således at brugerne altid møder en cafepasser.

Går du med en tanke eller en idé til et nyt fællesskab, så kontakt daglig leder og vær med til at starte en Åben Aktivitet eller sætte initiativer i gang.

Kom indenfor på besøg eller deltag evt. i husets aktiviteter.
Hvis du synes, at der mangler noget, er dine idéer og bidrag også velkomne.

Bolbo Brugerhus Bygning

Find Bolbro Brugerhus